dimarts, 8 de juliol del 2008

Retorn a Brussel.les

Tot i que en principi ara farà un any i mig vaig decidir de finalitzar la meva etapa "europea", ja m'hi torno a trobar i de ple. Vaja que una certa manca de credibilitat devant dels meus companys hi ha.
En qualsevol cas, el retorn a Brussel.les ha sigut de moment més que una grata sorpresa. Tothom, fins i tot aquells que no t'esperes, m'han donat una càlida benvinguda. M'imangino que les meves aventures i desaventures a Indonèsia els hi deuen aportar una mica d'aire fresc i una mica de llum entre tots aquests núvols permanentment instal.lats sobre Bèlgica.
Ara m'en vaig a una història amb el Bargalló, sí el mateix que no li va el tema corbata, sobre la literatura catalana. En fi, a veure antigues cares i gorrejar una mica qui sap potser de fuet.

To be continued...