dilluns, 13 d’octubre del 2008

Escapada de solteres!

Ja us ho deia en el missatge anterior que no tardaria anar a Pulau Macan, vaja us ho deia en plural referint-me a mi i el David perquè la idea era anar-hi els dos, però el final serà les dues. Suposo que dec tenir una mica de gelos i doncs això que m'he buscat una amiga per anar-hi el pròxim cap de setmana.
En fi que "il faut bouger" perquè sinó el temps no es veu a passar, i de cop et trobes que torna a ser dilluns, i els caps de setmana a Jakarta sinó tens plan i tampoc en busques, doncs l'únic que pots fer és anar de compres, que tampoc em tenta gaire. O sigui que com pots resistir-te a una illeta a on hi ha més animals que persones. Jo no!

2 comentaris:

Administrador ha dit...

Resulta que al final ens hem quedat sense pla pel cap de setmana: "Fully booked" o "Penuh"!
De fet, potser millor, si tenim en compte que tinc un pinçament a l'esquena i em prou feines amb puc moure i només em faltarien dues hores trotant pel mar :-(
Queralt

Anònim ha dit...

J'en profite pour souhaiter un JOYEUX ANNIVERSAIRE à David.
Bises
G, S C I