dijous, 9 d’octubre del 2008

Vida de soltera


Ja ho veieu que aquestes setmanes de solteria anireu ben servits tenint en compte que no he de complir amb les obligacions maritals :-)

Per aquells que esteu pendents del benestar del Joan, sàpigueu que finalment després de visitar Borobudur tenien pensat pujar el Merapi de nit- el volcà considerat com el més violent del món- però el temps no ha acompanyat i ho han hagut d'anul.lar tot i que finalment han fet l'ascensió de dia.

Es veu que hi havia quatre etapes, i el David s'ha quedat a la segona, que tenint en compte que té vèrtigen és insólit. O sigui que felicitats carinyo! I el Joan tampoc ha pogut arribar a dalt de tot perquè estava ben tapat, no sé si de núvols de pluja o del volcà. La qüestió és que s'han quedat contents i ben cansats.

Avui el vespre tenien previst anar al teatre - ja té collons això, no m'hi ha portat mai a mi, i resulta que hi va amb el Joan!- a veure la representació sobre l'història de Ramayan amb el folklore típic d'aquí. I després agafen el tren nocturn cap a Surabaya.

En fi, quina enveja! I poc sana!

3 comentaris:

quintca ha dit...

Si si protesta que tens tot el dret maca ! ;-)
Això dels blogs està molt bé per desfogar-se.
Jo res de nou, molta feina per variar - això de l'auditoria de vegades és bastant pal - ara bé tinc una misió a Viena d'aquí a dos setmanes i aprofitaré per quedar-me el cap de setmana que encara em queden algunes coses per visitar.
Una abraçada!

Carles

Administrador ha dit...

No m'en parlis d'auditories, jo també en tinc unes quantes sobre la taula, amb deu mil "findings" i esperant la meva reacció. En fi que a ratos, optaria per tancar uns quants projectes però suposo que acabariem per no fer res amb certs països.
Potser vinc a Brussel.les el novembre...ja t'explicaré.
Petonets,
Queralt

Administrador ha dit...

Pe cert, als estrenats pares de la Dúnia. Sabieu que Dúnia en Indonesi vol dir món? Ara ja ho sabeu, Queralt