divendres, 3 d’octubre del 2008

Primera Visita

Abans d'ahir va arribar l'amic del David, el Joan. Vaja, de fet, és el Bitxo. I és clar, jo també sóc el bitxo pel David i el David el meu bitxo. I el menjar aquí està ple de bitxos. O sigui que ja us podeu imaginar el nivell de les nostres converses: bitxo per aquí, bitxo per allà i més enllà.
Ara mateix marxem cap a Bandung amb tren, per passar la nit a Cipanas a la falda del volcà Gunung Guntur al qual pujarem demà si tenim temps, sinó ens quedarem a la meitat a veure els salts d'aigua. Dissabte ja enfilarem cap a Pandagaran, a la meitat de Java, i situat a la costa índica. Diuen que és un d'aquests lloc a on s'hi ha d'anar, i a més a més, a on no hi ha turisme, ens hi espera un Parc Nacional, rius i platja. I m'imagino que el recorregut que fas per arribar allà deu ser preciós, rodejat de paisatjes volcànics, camps de té i d'arrós. I bé, deixeu anar la imaginació!
La nit de diumenge l'hauriem de passar a Jogjakarta, un emirat situat al mig de Java, la idea és anar a visitar el temple de Borobudur http://en.wikipedia.org/wiki/Borobudur. I jo dimarts, agafo l'avió per tornar a Jakarta i és clar dimecres a treballar.
Els nois segueixen cap a Bromo, una zona volcànica "breathtaking" - que et deixa sense respiració- si més no segons les fotos que he vist, té un aspecte lunar però ple de vegetació. I llavors cap a Bali, a on si a mi em queda energia amb reuniré amb ells divendres al vespre 0 dissabte.
Continuarà...

4 comentaris:

Vaquita144 ha dit...

Aquí l'Ainhoa, el Jordi i la Dúnia!!

Afortunadament hi ha notícies del Joan (i vostres!) que si hem d'esperar que ens truqui, lo llevamos claro jajajaja!

Que vagi bé l'excursió (Joan, fes fotos o pillas caxo jeje) i que disfruteu BITXOS!

Petonarros!!

Anònim ha dit...

Hola macos!!

Mica en mica vaig descobrint, l'skype, el vostre blog, les fotos (brutals!)...I res que ja anirem parlant.

Banyak mimilove!!!

Bitxo, alerta amb els tiburons que encara que no et fiquis a l'aigua a fora també mosseguen! :)

Alba L.

Administrador ha dit...

Doncs jo ha he tornat al comfort de la vida moderna i una bona dutxa calenta! Els nois els he deixat a Jogjakarta de camí cap a Borobudur, a on jo ho hauré de deixar per la pròxima vegada.
I es veu que dijous tenen previst pujar el Merapi de nit per veure des del cim com surt el sol.
En fi començo a pensar que realment el David s'ho ha montat molt bé això :-)

Anònim ha dit...

Ei Queralt!

Veig que has tornat al món laboral...Jo també en se d'un altre que s'ho ha muntat bé, diria que encara s'ho ha muntat millor...

Molts petons des de la UB!I una enveja...de la bona eh?