divendres, 11 d’abril del 2008

No, no es nostre! No anem tan rapid!


Com us explicava en el meu darrer comentari fa una setmana que no tenim internet a casa, d'aqui la nostra absencia. A veure si ho arreglo aviat pero segurament no abans d'una setmana. De moment pero us haureu d'acostumar a llegir sense accents!
Estem allotjats al Menteng Executif Apartment, tenim un pis que deu fer 140m2, vaja una passada segons els estandards barcelonins. Tot i que les instal.lacions son precioses i tambe practiques: piscina, sauna, fitness centre, etc. I el servei tambe es encantador, val a dir que em costa fer-m'ho meu, es artificial. Em sento com si vivissim en un hotel. En fi, molts dels meus col.legues de feina que tambe viuen alla tot i que encara no me n'he trobat mai cap, amb el temps s'ho han arreglat al seu gust, ho sigui que han canviat els mobles, han pintat parets, etc.
En fi ja veurem que fem, a mi m'agradaria molt anar a viure a una casa pero el David troba que tot no pot ser perque ja ens coneixem, no? Pero hi han unes cases, vaja cases no, unes mansions, uns jardins i unes piscines! Mmmmmmmmmhhhhh!
Per cert, els nostres numeros de telefon son:
Mobil David 00 62 (0)81382601062
Mobil Queralt 00 62 (0)81382601063
Fixe Casa 00 62 (0)21 3983 7880
Fixe Feina 00 62 (0)21 2554 6200 (Ext. 273)

Petonets per a tots i especialment pel Ilan i la germana gran, la Celia!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hey, Ca fait bizarre d'ouvrir votre blog et de voir nos enfants!!!!!
Merci de cette attention.
Bon, on va devoir les laisser aux grands-parents et venir voir votre nouvelle vie!!!
Bises
Gaëlle et Seb

Alba ha dit...

Gaëlle/Seb, vous avez deux enfants! je ne le savais pas. Les deux sont très jolis.
Queralt/David, a veure si podeu, doncs, solucionar aviat el tema de l'ADSL i ens teniu més informats. Per aquí Berga no sóc l'única que us segueix a través del blog. Molts petons i cuideu-vos molt.

Anònim ha dit...

Eis,

ke passa? que no teniu res per a explicar? Encara no teniu internet a casa? uiiiii, em sembla que els malayos son pitjors que els tècnics de per aki barcelona...

jejejjejeje

petonets!

montse;)

Anònim ha dit...

ara m'he liat! no volia dir malayos sinó indonesis!

Anònim ha dit...

Hola guapíssims, estem comentan amb la Laia la festa d'aniversari del tiet Ramon i que ens sap greu que no hi pogueu ser. Ens hem decidit comunicar-vos-ho i penjar-ho en el vostre blog.
Que vagin bé els vostres nous reptes, quan ja us hagin visitat tots i estigueu tranquils ens ho montarem per visitar-vos nosaltres, i si podem venir amb els teus pares millor, així farem una sortideta junts.
Una abraçada ben forta.
Mercè Sistach.

Anònim ha dit...

ondiaaaaaaaaaa!
si aquí tenim la parelleta més aventurera del món mundial!
la tieta Mercè m'ha passat el blog,
i he pensat, va, els hi deixaràs un petit comentari perquè almenys vegin que no me'n oblido :)

què tal tot?
aquí la primavera és un pèl xopa,
però ja va bé de tan en tan una micona d'aigua.
estic ja esperant les vacances i poder acabar primer curs. aviam si tinc tanta sort com vosaltres,
i marxo també un temps...

ens posem en contacte!
un petó macarró!


(suposo que el meu comentari sortirà signat amb el nom del fotolog. això és una febre!)

Anònim ha dit...

Hola soc la teva estimada germaneta David.Ke tal per Jakarta, com va la feina. A per cert tinc un emeil ke seria mes aviat x a vosaltres, us l'envio ara mateix. Soc la Carla

Administrador ha dit...

Hola familia!
Com va anar la festa del tiet Ramon? M'imagino que la mar bé. A veure si envieu fotos.
Una abraçada,
Q&D

Administrador ha dit...

I tu laia quin blog tens? Q